دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام منه احساسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1395
بازدید : 199
نویسنده : علی

 

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام منه احساسی با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : ایمان عبدالله خانی / تنظیم : آرمان شیرعلی / میکس و مستر : سیاوش صدری

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام منه احساسی

Download New Music Iman Abdollahkhani – Mane Ehsasi

 

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام منه احساسی

متن آهنگ ایمان عبدالله خانی بنام منه احساسی

میدونی یه جوری یه طوری میتونی منو خندون کنی

رد شدن از گذشته رو بد جوری آسون کنی

میدونی برام حس نگات یه جور رویایه

زندگی بی تو واسه من یه حس تو خالیه

آخ منه احساسی یکم روی نگات حساسم

تورو من همیشه با جونو دلم می خواستم

نه نمیزارم هیچ کسی نگاتو از من ببره

وقتی میری تا بیای چشمام خیره به درده

یه جور ساده آمدی تو زندگیم

یه جوری که دست دلم زود رو شد

معنی آرامشو بهم فهموندی

غصه برای قلب من ممنوع شد

میزارمت روی چشام خوب من

تا آخرش کنار تو میمونم

هر نفسم وجود من بسته به تو

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دیوونه منم

تا زنده ام قدر تورو میدونم

آخ منه احساسی یکم روی نگات حساسم

تورو من همیشه با جونو دلم می خواستم

نه نمیزارم هیچ کسی نگاتو از من ببره

وقتی میری تا بیای چشمام خیره به درده

آخ منه احساسی یکم روی نگات حساسم

تورو من همیشه با جونو دلم می خواستم

نه نمیزارم هیچ کسی نگاتو از من ببره

وقتی میری تا بیای چشمام خیره به درده




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com